Kleine update! - Reisverslag uit Sydney, Australië van René&Nicky - WaarBenJij.nu Kleine update! - Reisverslag uit Sydney, Australië van René&Nicky - WaarBenJij.nu

Kleine update!

Blijf op de hoogte en volg René&Nicky

12 Juli 2013 | Australië, Sydney

We hebben HET appartement!! Het appartement waar we ons voor hadden ingeschreven van de week! We kunnen er volgende week zaterdag in, echt heel erg leuk! We zitten met dit appartement midden op The Corso (centrum van Manly), op de 7e verdieping. Met aan de ene kant het strand en de andere kant de ferryhaven. Dus een mooiere ligging kan gewoon niet! Ook kan ik letterlijk naar mn werk rollen, het is om de hoek haha! Het is klein maar fijn, maar voor ons perfect.
(foto's voeg ik toe)

Ook heeft René een baan waarschijnlijk, gister gesolliciteerd, vandaag proefgedraaid en a.s. Maandag een trainingsdag en Dinsdag gaat ie dan echt beginnen. Hij gaat werken als verkoper. Hij zal een auto schoonmaakmiddel gaan verkopen. Hij zal niet per uur gaan verdienen maar het werkt op basis van bonussen van wat je verkoopt. Dus we zijn benieuwd. Hij wil het zelf even aankijken.

Maar morgen eerst nog proefdraaien in een hele mooie bar die aan het strand zit! En aangezien hij dat liever doet dan het verkopen van auto cleaning wax is het hopen dat hij wordt aangenomen in de 'strandtent'. Dat scheelt ook in reizen want de strandtent zit bij ons nieuwe appartement om de hoek!

Cheers mates! No worries! YOLO, epic, legendary, awesome bro!

• 12 Juli 2013 - 15:08

Ome Antoon En Tante Wietske:

Dat is dan FANTASTICH hopen dat het allemaal
    gaat lukken met jullie

SUCCES !!!

• 12 Juli 2013 - 15:47

Brigitte Moerman:

Hallo kanjers van mij

Wat een leuk nieuws weer he, zag mijn zoon nou geen autowax verkopen whahahaha
    daar heb je toch geen opleiding voor nodig whahaha
    Huis ziet er heel erg mooi en netjes uit met een heel mooi uitzicht, ik ben trots op jullie.
    Dikke kus jullie mamsie

mis jullie vreselijk mis how is hanging shahaha en chicky mama snik
    heel veel plezier en veel succes

Ps de vader van Wim heeft mij fantastisch geholpen, dus verkoop gaat door.
    Dus als jullie terug komen niet naar de gouden regenstraat whahaha

• 12 Juli 2013 - 15:53

Fleur :

Wat fijn om te horen!!!
    Wat gaat het snel allemaal, lekker een eigen plekje!
    Hoe bevalt het werk Nick?
    Veel succes voor Rene met het proefdraaien, gelukkig heeft ie enige ervaring ;)
    WERKSE!!!
    Xx van ons

• 12 Juli 2013 - 20:02

Lucie Venena:

Super!!!!! Wat fijn voor jullie. Xxx.

• 12 Juli 2013 - 21:16

Melissa Pugliese:

Wat top allemaal zeg om te horen!
    Werkse daar en geniet ervan!

Dikke kus jullie nichtje xxxx

• 13 Juli 2013 - 18:01

Granny:

wat een gelukskinderen zijn jullie
    zo een mooie plek met uitzicht van een penthouse
    en allebei een baan want ik weet zeker dat rene in de strandtent gaat werken
    hij heeft alles mee voor een barman, "DE BARMAN" daar kan niemand omheen.
    nicky ik hoop dat jouw baan ook naar wens is
    ik ga het allemaal lezen en genieten van al dat goede nieuws
    heel veel liefs opa en granny.